Uzlabojies rīdzinieku priekšstats par uzņēmumu "Rīgas satiksme"
Tāpat uzlabojies rīdzinieku vērtējums par "e talonu" lietošanu – to par ļoti ērtu un ērtu atzīst 88% aptaujāto, kas arī ir par 7% vairāk, nekā pirms diviem gadiem veiktajā aptaujā.
Vērtējot dažādus sabiedriskā transporta aspektus, visvairāk aptaujāto ir apmierināti par informācijas pieejamību par sabiedriskā transporta kustību – 93%, savukārt ar sabiedriskā transporta tīklu un plānojumu ir apmierināti 82% iedzīvotāju. Ar pieejamo biļešu klāstu ir apmierināti 78% aptaujāto un tikpat – 78% iedzīvotāju ir apmierināti ar "e talona" iegādes iespējām.
Lai uzzinātu klientu vēlmes un apmierinātību, kā arī uzlabotu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, "Rīgas satiksme" reizi divos gadus veic klientu apmierinātības pētījumu. Šogad pētījumu veica tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, un tā tika realizēta martā un aprīlī.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.